
1. Informații despre Societate
Această Politică de Confidențialitate
descrie modul în care AOSOM (denumită în continuare "Societatea")
colectează, utilizează și protejează datele cu caracter personal ale
utilizatorilor site-ului www.aosom.ro.
Societatea, Aosom Italy S.R.L., cu sediul
în Centro Direzionale Milanofiori Strada 1 Palazzo F120057 Assago (MI) Italia, Tel: +40 312294730, e-mail: clienti@aosom.ro acționează în calitate de operator
de date cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare, inclusiv
Regulamentul (UE) 2016/679 (denumit în continuare "GDPR").
Pentru întrebări suplimentare privind
prelucrarea datelor cu caracter personal, ne puteți contacta la clienti@aosom.ro.
2. Categorii de Date cu Caracter Personal Prelucrate
a) Date de identificare: Societatea colectează și
prelucrează numele, prenumele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa
de e-mail și numărul de telefon ale Clientului. Aceste date sunt esențiale
pentru realizarea tranzacțiilor și pentru comunicarea eficientă cu Clientul.
b) Date financiare: Informațiile legate de plăți, cum ar fi
numărul contului bancar, sunt prelucrate pentru a asigura procesarea corectă a
tranzacțiilor și pentru a gestiona eventualele restituiri sau dispute legate de
plăți.
c) Date tehnice: Adresa IP, tipul de browser, setările
privind locația și ora, informații despre dispozitiv, precum și cookie-uri sunt
colectate pentru a îmbunătăți funcționalitatea site-ului și pentru a asigura
securitatea acestuia.
d) Date de marketing: Datele referitoare la preferințele
Clientului pentru primirea materialelor promoționale și participarea la
campanii de marketing sunt colectate doar pe baza consimțământului explicit al
Clientului.
3. Scopurile și Temeiurile Prelucrării
Executarea contractului: Datele personale sunt
necesare pentru încheierea și executarea contractului de
vânzare la distanță, gestionarea comenzilor și livrărilor, precum și pentru
oferirea de suport clienților. Prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 lit. b
din GDPR.
Îndeplinirea obligațiilor legale:
Societatea prelucrează datele pentru a respecta obligațiile fiscale, contabile
și de arhivare, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. c din GDPR.
Interesele legitime:
Datele pot fi prelucrate pentru analiza traficului pe site, prevenirea
fraude și protejarea intereselor Societății. Această prelucrare se bazează
pe art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR.
Marketing și publicitate:
Cu consimțământul Clientului, Societatea poate prelucra datele pentru a trimite
oferte și comunicări comerciale, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. a din
GDPR.
4. Destinatarii Datelor cu Caracter Personal
Societatea poate dezvălui datele personale
ale Clientului către terți în măsura în care acest lucru este necesar pentru
îndeplinirea obligațiilor contractuale sau legale. Dezvăluirea acestor date se
realizează în principal către furnizorii de servicii implicați în procesul de
plată, livrare, marketing și alte servicii auxiliare esențiale pentru
funcționarea eficientă a site-ului și a serviciilor oferite.
Acești terți pot include:
• Furnizorii de servicii de plată(de exemplu, Adyen)
pentru procesarea tranzacțiilor financiare.
• Furnizorii de servicii de livrare pentru expedierea
produselor.
• Furnizorii de servicii IT pentru gestionarea și
securizarea datelor.
• Agențiile de credit pentru verificarea bonității
Clientului, atunci când este necesar.
• Furnizorii de servicii de marketing și publicitate pentru
optimizarea și personalizarea campaniilor publicitare.
Furnizorii de servicii terți care prelucrează datele personale în numele
Societății sunt supuși obligațiilor
contractuale stricte de confidențialitate și protecție a datelor, conform
legislației aplicabile privind protecția datelor. Societatea depune toate
eforturile pentru a se asigura că acești furnizori respectă standardele legale
de protecție a datelor în jurisdicția relevantă.
De asemenea, Societatea poate dezvălui
datele personale ale Clientului către terți în cazuri excepționale, cum ar fi
pentru îndeplinirea unei obligații legale sau pentru apărarea drepturilor și
intereselor sale legitime în instanță.
În toate cazurile, dezvăluirea datelor
către terți se va face numai în conformitate cu scopurile legitime, legale și
necesare, așa cum sunt prevăzute în prezenta Politică de Confidențialitate.
4.1. Google
Ca parte a intereselor noastre legitime în
ceea ce priveste analiza, optimizarea si functionarea economica a ofertei
noastre online, folosim serviciile Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway,
Mountain View, CA 94043, SUA, ("Google").
a. Google Analytics
Acest site
utilizeaza Google Analytics ca serviciu de analiza web. Google Analytics utilizeaza "cookie-uri", care
sunt fisiere text plasate pe computerul dumneavoastra, pentru a ajuta site-ul
web sa analizeze modul in care utilizatorii utilizeaza site-ul. Informatiile
generate de cookie despre utilizarea de catre dvs. a acestui site web (inclusiv
adresa dvs. IP) sunt transmise catre un server Google din SUA si stocate acolo.
Dorim sa subliniem
faptul ca acest site utilizeaza Google Analytics cu extensia
"_anonymizeIp()" si, prin urmare, adresele IP ale Google din statele
membre ale Uniunii Europene sau din alte state contractante ale Acordului
privind Spatiul Economic European sunt prescurtate inainte de transfer, pentru
a exclude o referinta personala directa. Doar in cazuri exceptionale, adresa IP
completa va fi transmisa unui server Google din SUA si va fi prescurtata acolo.
In numele
furnizorului, Google va utiliza aceste informatii pentru a evalua utilizarea de
catre dvs. a site-ului web, pentru a elabora rapoarte privind activitatea
site-ului web pentru operatorii site-ului web si pentru a furniza alte servicii
legate de activitatea site-ului web si de utilizarea internetului. De asemenea,
Google poate transfera aceste informatii catre terti daca acest lucru este
impus de lege sau daca tertii prelucreaza aceste date in numele Google. In
niciun caz Google nu va asocia adresa dumneavoastra IP cu alte date Google.
Puteti impiedica instalarea cookie-urilor prin setarea corespunzatoare a
software-ului de browser; cu toate acestea, dorim sa va atragem atentia ca, in
acest caz, este posibil sa nu puteti utiliza toate functiile acestui site web
in intreaga lor amploare.
Scopul si domeniul de
aplicare al colectarii datelor, precum si prelucrarea si utilizarea ulterioara
a datelor de catre Google, precum si drepturile dvs. in aceasta privinta si
optiunile de setare pentru protectia vietii dvs. private pot fi gasite in politica
de confidentialitate a Google la https://policies.google.com/privacy?hl=ro&gl=it si in special pentru Google Analytics la https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=ro si la https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=ro.
Prin utilizarea acestui site web, sunteti de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastra de
catre Google in modul si in scopurile mentionate mai sus.
Colectarea si
stocarea datelor de catre Google pot fi contestate pentru dispozitivul
respectiv in orice moment, cu efect pentru viitor, in legatura cu utilizarea
de aici.
De asemenea, puteti
impiedica colectarea de catre Google Analytics facand clic pe urmatorul link.
Este setat un cookie de excludere care impiedica colectarea viitoare a datelor
dvs. atunci cand vizitati acest site web cu acest dispozitiv: Dezactivati Google Analytics
Atentie: Nu va
suparati: Daca stergeti cookie-urile, inseamna ca si cookie-ul de dezactivare
va fi sters si trebuie sa fie din nou stocat de dvs.
b.Google AdWords si urmarirea conversiilor
Acest site utilizeaza
"Google Adwords" si urmarirea conversiilor ca parte a Google Adwords.
Atunci cand faceti clic pe un anunt plasat de Google, sunt setate asa-numitele
"cookie-uri", fisiere text care sunt stocate pe computerul dvs.
Cookie-urile isi pierd valabilitatea dupa 30 de zile si nu sunt utilizate
pentru identificarea personala. Acest lucru ne permite, atat noua, cat si celor
de la Google, sa recunoastem ca utilizatorul a facut clic pe anunt si a fost
redirectionat catre aceasta pagina. Cookie-urile de conversie sunt utilizate
pentru a crea statistici de conversie pentru clientii AdWords. Acesti clienti
primesc numarul total de utilizatori care au facut clic pe anuntul lor si au
fost redirectionati catre o pagina cu o eticheta de urmarire a conversiilor. De
asemenea, identificarea personala nu este posibila pentru acesti clienti. Va
puteti opune utilizarii prin dezactivarea cookie-ului de urmarire Google in
browserul dumneavoastra de internet. In acest caz, nu veti fi inclus in
statisticile de urmarire a conversiilor. Informatii suplimentare despre
politica de confidentialitate Google pot fi gasite la urmatoarea adresa de
internet: https://policies.google.com/privacy?hl=ro&gl=it.
c. Utilizarea functiei de remarketing sau a functiei "grupuri tinta similare" a Google Inc.
Furnizorul utilizeaza
functia de remarketing sau "grupuri tinta similare" a Google Inc.
("Google") pe site-ul web. Prin intermediul acestei functii,
furnizorul poate viza vizitatorii site-ului web cu publicitate prin plasarea de
anunturi publicitare personalizate, bazate pe interese, pentru vizitatorii
site-ului web al furnizorului atunci cand acestia viziteaza alte site-uri web
din reteaua Google Display Network. Pentru a efectua analiza utilizarii
site-ului web, care sta la baza crearii anunturilor publicitare bazate pe
interese, Google utilizeaza asa-numitele cookie-uri. In acest scop, Google
stocheaza un mic fisier cu o secventa de numere in browserele vizitatorilor
site-ului web. Acest numar este utilizat pentru a inregistra vizitele pe
site-ul web, precum si date anonime despre utilizarea site-ului web. Nu se
stocheaza date personale ale vizitatorilor site-ului web. Daca vizitati
ulterior un alt site web din reteaua Google Display Network, vi se vor afisa
reclame care au mari sanse sa tina cont de zonele de produse si informatii
accesate anterior. Puteti dezactiva permanent utilizarea cookie-urilor de catre
Google urmand urmatorul link si descarcand si instaland plug-in-ul furnizat
acolo: https://www.google.com/settings/ads/plugin. Alternativ, puteti dezactiva
utilizarea modulelor cookie de catre furnizorii terti accesand pagina de
dezactivare a Network Advertising Initiative la adresa http://www.networkadvertising.org/choices/ si
implementand informatiile suplimentare
privind dezactivarea mentionate acolo. Informatii suplimentare despre Google
Remarketing si politica de confidentialitate a Google pot fi gasite la: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=ro
d. Inregistrarea la Google
Pe site-ul nostru
web, va puteti autentifica pentru a crea un cont de client sau pentru a va
inregistra ca parte a asa-numitei tehnologii de autentificare unica, daca aveti
un profil Google+.
Atunci cand se
utilizeaza aceasta inregistrare, primim de la Google+, in functie de setarile
personale de confidentialitate de la Google+, informatiile generale si
accesibile publicului stocate in profilul dvs. Aceste informatii includ ID-ul
de utilizator, numele, poza de profil, varsta si sexul. Datele transmise de
Google+ vor fi stocate si prelucrate de noi pentru crearea unui cont de
utilizator cu datele necesare, daca acestea au fost aprobate de dvs. la
Google+. Invers, datele pot fi transmise de noi catre profilul dvs. de Google+,
care pot fi informatii despre comportamentul dvs. de navigare sau de cumparare.
La utilizarea acestuia, veti fi de asemenea informat cu privire la schimbul de
date la Google+ si veti avea, de asemenea, posibilitatea de a va da acordul
expres pentru accesul la datele dumneavoastra de utilizator Google+, precum si
de a consimti la publicarea de informatii si activitati in profilul
dumneavoastra Google+. Acest consimtamant poate fi revocat in orice moment prin
trimiterea unui mesaj la optiunea de contact descrisa mai jos.
Scopul si domeniul de
aplicare al colectarii datelor, precum si prelucrarea si utilizarea ulterioara
a datelor de catre Google+, precum si drepturile dvs. in aceasta privinta si
optiunile de setare pentru protectia confidentialitatii dvs. pot fi gasite in
informatiile privind protectia datelor de la Google+: https://policies.google.com/privacy?hl=ro&gl=it
Conditiile de
utilizare pentru utilizarea "Google+ Sign-In" sau "Inregistrare
cu Google" pot fi consultate aici: https://policies.google.com/terms?hl=ro&gl=it.
Daca nu doriti ca
Google+ sa asocieze datele colectate prin intermediul site-ului nostru web
direct cu profilul dvs. de Google+, trebuie sa va deconectati de la Google+
inainte de a vizita site-ul nostru web.
De asemenea, puteti
impiedica complet incarcarea plugin-urilor Google+ cu ajutorul unor add-on-uri
pentru browserul dumneavoastra.
4.2. Facebook
Ca parte a
intereselor noastre legitime in ceea ce priveste analiza, optimizarea si
functionarea economica a ofertei noastre online, folosim serviciile retelei
sociale facebook.com, care este operata de Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal
Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlanda ("Facebook").
Facebook Connect
Facebook Connect
este o oferta a Facebook, Inc. Utilizarea
Facebook Connect este supusa Politicii de confidentialitate si Termenilor de
utilizare Facebook. La utilizarea Facebook Connect, datele de profil Facebook
si datele publice de pe Facebook din profilul dvs. sunt transmise catre site-ul
nostru web. In schimb, datele de pe site-ul nostru web pot fi transferate si pe
profilul dvs. de Facebook. Datele dumneavoastra transmise vor fi stocate si
prelucrate de noi in scopul inregistrarii pe site-ul nostru.
Prin inregistrarea pe
site-ul nostru web prin intermediul Facebook Connect, sunteti de acord cu
transferul datelor de profil de pe profilul dvs. de Facebook catre noi si cu
transferul de date pentru utilizarea noastra catre Facebook.
4.3. Criteo
Site-ul nostru web
contine reclame ale tertilor furnizate de Criteo SA, 32 Rue Blanche, 75009
Paris, Franta. Scopul serviciului este acela de a atrage atentia utilizatorilor
nostri asupra continutului suplimentar care este legat tematic de continutul
vizualizat de acestia. Din punct de vedere tehnologic continutul afisat este
controlat si livrat doar de Criteo. Daca utilizatorul nu a refuzat anterior,
selectia reclamelor afisate se va face si pe baza continutului pe care
utilizatorul l-a vizualizat pe site-ul respectiv in prezent si in trecutul
recent. Potrivit Criteo, acesta colecteaza doar date anonime.
Aosom publica, de
asemenea, reclame pe site-uri web ale tertilor si prin Criteo pentru a se
adresa eventualilor clienti Aosom. In acest caz, persoana clientului nu este
identificata, ci doar clientul in regim anonim. Acest lucru se realizeaza pe
diferite dispozitive ale clientului prin intermediul unei adrese de e-mail
criptate (nedecriptabile). Perioada de stocare a cookie-ului este de 180 de
zile. Informatii suplimentare: https://www.criteo.com/privacy/how-criteo-services-work-across-environments/.
Criteo, in calitatea furnizorului de servicii, este responsabil de
prelucrarea datelor dumneavoastra, in conformitate cu Politica de confidentialitate a Criteo, disponibila la adresa https://www.criteo.com/privacy/.
4.4. Connectif
Connectif este o
platforma de distribuire a newsletterelor a CONNECTIF ARTIFICIAL INTELLIGENCE,
S.L. Campus Universitario Espinardo, 7 Edif. CEEIM, Modulo 1, 30100, Murcia,
Spania. Reglementarile privind protectia datelor ale furnizorului de servicii
de marketing prin e-mail pot fi consultate aici: https://connectif.ai/en/privacy-policy/.
5. Durata Stocării Datelor
Datele sunt păstrate pe durata necesară pentru îndeplinirea scopurilor
pentru care au fost colectate, dar nu mai mult de 5 ani de la încheierea contractului, cu excepția cazurilor în care
legea impune o durată mai lungă.
Datele utilizate pentru marketing sunt
păstrate până la retragerea consimțământului Clientului sau până la
îndeplinirea scopului pentru care au fost colectate.
6. Securitatea Datelor
Societatea implementează măsuri tehnice și
organizatorice pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva accesului
neautorizat, distrugerii, pierderii sau alterării.
Accesul la datele personale este
restricționat doar la angajații și partenerii care au nevoie de aceste
informații pentru a îndeplini sarcinile specifice.
În cazul unui incident de securitate,
Societatea va lua măsurile necesare pentru a remedia problema și va informa
Clientul și autoritățile competente, conform cerințelor GDPR.
7. Drepturile Clientului
a) Dreptul de acces: Clientul are dreptul de a
obține
confirmarea dacă datele sale personale sunt prelucrate de Societate și de a
solicita o copie a acestor date, precum și informații despre modul în care sunt
utilizate.
b) Dreptul de rectificare: Clientul are
dreptul de a solicita
rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete.
c) Dreptul la ștergerea datelor: („dreptul de
a fi
uitat”): Clientul poate solicita ștergerea datelor personale în anumite
circumstanțe, cum ar fi atunci când datele nu mai sunt necesare pentru
scopurile pentru care au fost colectate sau dacă și-a retras consimțământul pe
baza căruia are loc prelucrarea.
d) Dreptul la restricționarea prelucrării:
Clientul poate solicita
restricționarea prelucrării datelor sale în anumite cazuri, cum ar fi
contestarea exactității datelor sau atunci când prelucrarea este ilegală, dar
Clientul nu dorește ștergerea datelor.
e) Dreptul la portabilitatea datelor: Clientul
are dreptul de
a primi datele personale pe care le-a furnizat într-un format structurat,
utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, și de a solicita ca
aceste date să fie transferate direct către un alt operator, acolo unde este
fezabil din punct de vedere tehnic.
f) Dreptul
de a se opune prelucrării: Clientul se poate opune
prelucrării datelor sale personale în cazurile în care prelucrarea se bazează
pe interesele legitime ale Societății sau pe îndeplinirea unei sarcini de
interes public. De asemenea, Clientul se poate opune prelucrării datelor sale
în scopuri de marketing direct.
g) Dreptul
de a retrage consimțământul: În orice moment,
Clientul își poate retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor personale,
fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de
retragerea acestuia.
h) Dreptul
de a depune o plângere: Clientul are dreptul de
a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării
Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) dacă consideră că drepturile sale în
ceea ce privește protecția datelor au fost încălcate.
8. Fișiere Jurnal și Servicii de Găzduire
În cadrul administrării site-ului și
asigurării securității acestuia, Societatea utilizează fișiere jurnal
(logfiles) și servicii de găzduire. Aceste activități sunt realizate în baza
interesului legitim al Societății pentru analiză, monitorizare și securitatea
cibernetică.
Fișiere Jurnal
Serverele Societății colectează automat și în mod anonim informații despre
accesul la site-ul web, inclusiv:
• Limba și versiunea software-ului browserului utilizat.
• Sistemul de operare utilizat și interfața acestuia.
• URL-ul de referință (pagina vizitată anterior).
• Numele gazdei computerului care accesează site-ul (adresa IP).
• Data și ora solicitării către server.
• Diferența de fus orar față de Greenwich Mean Time (GMT).
• Conținutul cererii (pagina specifică accesată).
• Cantitatea de date transferate.
• Starea accesului/codul de stare HTTP.
• Sistemul de operare utilizat și interfața acestuia.
• URL-ul de referință (pagina vizitată anterior).
• Numele gazdei computerului care accesează site-ul (adresa IP).
• Data și ora solicitării către server.
• Diferența de fus orar față de Greenwich Mean Time (GMT).
• Conținutul cererii (pagina specifică accesată).
• Cantitatea de date transferate.
• Starea accesului/codul de stare HTTP.
Aceste date sunt colectate exclusiv în scopuri statistice și pentru
îmbunătățirea securității site-ului. În mod normal, Societatea nu poate atribui aceste date unei anumite persoane.
Datele din fișierele jurnal nu sunt combinate cu alte surse de date. De asemenea, aceste date sunt șterse după o
evaluare statistică, în termen de 7 zile, cu excepția cazului în care stocarea ulterioară este necesară în scopuri
probatorii, caz în care vor fi păstrate până la clarificarea definitivă a incidentului.
Servicii de Găzduire
Pentru a asigura funcționarea
corespunzătoare a site-ului și pentru a furniza servicii de infrastructură și
platformă, Societatea utilizează servicii de găzduire oferite de terți. Aceste
servicii includ furnizarea de capacitate de calcul, spațiu de stocare, servicii
de baze de date, servicii de securitate și întreținere tehnică.
În cadrul acestor servicii, Societatea sau
furnizorul său de servicii de găzduire prelucrează următoarele categorii de
date:
• Date de inventar (de exemplu, nume, adrese).
• Date de contact (de exemplu, adrese de e-mail, numere de telefon).
• Date de conținut (de exemplu, intrări textuale, fotografii, videoclipuri).
• Date contractuale (de exemplu, detalii despre contracte și tranzacții).
• Date de utilizare (de exemplu, pagini vizitate, interese privind produsele).
• Meta-date și date de comunicare (de exemplu, informații despre dispozitiv, adrese IP).
• Date de contact (de exemplu, adrese de e-mail, numere de telefon).
• Date de conținut (de exemplu, intrări textuale, fotografii, videoclipuri).
• Date contractuale (de exemplu, detalii despre contracte și tranzacții).
• Date de utilizare (de exemplu, pagini vizitate, interese privind produsele).
• Meta-date și date de comunicare (de exemplu, informații despre dispozitiv, adrese IP).
Prelucrarea acestor date se realizează în
conformitate cu interesul legitim al Societății pentru furnizarea eficientă și
sigură a serviciilor online oferite prin intermediul site-ului.
9. Gestionarea Solicitărilor și Comunicarea cu Clientul
Atunci când Clientul contactează
Societatea prin e-mail sau prin intermediul formularului de contact disponibil
pe site, datele personale furnizate vor fi stocate de către Societate pentru a
permite un răspuns adecvat la solicitările transmise.
În principiu, datele Clientului nu vor fi
transferate către terți, cu excepția situațiilor în care reglementările legale
aplicabile în materie de protecție a datelor justifică un astfel de transfer
sau în care Societatea este obligată prin lege să efectueze un astfel de
transfer.
Clientul are dreptul de a-și revoca
consimțământul pentru prelucrarea datelor personale în orice moment, cu efect
pentru viitor. În cazul în care consimțământul este revocat, datele personale
ale Clientului vor fi șterse imediat. În absența revocării, datele vor fi
șterse atunci când solicitarea Clientului a fost procesată integral sau când
scopul pentru care datele au fost stocate nu mai subzistă.
Clientul are dreptul de a solicita în
orice moment informații despre datele personale stocate în legătură cu acesta.
În cazul în care Clientul are orice
îngrijorare cu privire la confidențialitatea datelor sale în relația cu
Societatea, este invitat să trimită un e-mail la Serviciul Clienți la adresa:
clienti@aosom.ro, cu o descriere detaliată a problemei. Societatea va depune
toate eforturile pentru a soluționa orice astfel de preocupare. De asemenea,
ofițerul responsabil cu securitatea datelor poate fi contactat la informațiile
de contact furnizate în secțiunea relevantă (Telefon: +40 312294730 /
E-mail: clienti@aosom.ro).
10. Newsletter
Pentru a primi newsletter-ul oferit de
Societate prin intermediul site-ului, Clientul este obligat să furnizeze o
adresă de e-mail validă. Această adresă de e-mail este necesară pentru a
permite Societății să verifice dacă Clientul este titularul adresei furnizate
sau dacă titularul a consimțit să primească newsletter-ul.
După furnizarea adresei de e-mail,
Societatea va trimite un e-mail de confirmare la adresa specificată, prin care
Clientul va fi invitat să confirme dorința de a primi newsletter-ul. Dacă
această confirmare nu este furnizată în termen de 24 de ore, datele referitoare
la trimiterea newsletter-ului vor fi șterse automat. În cazul în care Clientul
confirmă dorința de a primi newsletter-ul, adresa de e-mail va fi stocată până
la momentul dezabonării.
Newsletterele sunt trimise numai pe baza
consimțământului explicit al Clientului sau în conformitate cu prevederile
legale aplicabile.
Datele personale ale Clientului colectate
în scopul trimiterii newsletter-ului nu vor fi transmise unor terțe părți, cu
excepția cazului în care acest lucru este necesar pentru furnizarea serviciului
sau este impus prin lege.
Clientul își poate revoca în orice moment
consimțământul pentru stocarea datelor și utilizarea acestora pentru trimiterea
newsletter-ului. Un link pentru dezabonare este inclus la sfârșitul fiecărui
newsletter. În cazul în care Clientul s-a înregistrat exclusiv pentru
newsletter și ulterior decide să anuleze această înregistrare, datele sale
personale vor fi șterse în mod corespunzător.
Societatea colaborează cu un furnizor de
servicii de expediere pentru trimiterea newsletter-elor. Potrivit informațiilor
furnizate de acest furnizor, datele personale ale destinatarilor pot fi
utilizate sub formă pseudonimizată (fără atribuirea directă unui utilizator
specific) pentru optimizarea sau îmbunătățirea serviciilor furnizorului, cum ar
fi optimizarea tehnică a expedierii și prezentării newsletter-ului sau în
scopuri statistice, pentru a determina de unde provin destinatarii. Cu toate
acestea, furnizorul de servicii de expediere nu va utiliza datele
destinatarilor newsletter-ului în scopuri proprii de marketing direct și nu le
va transmite unor terțe părți.
Datele colectate în scopul trimiterii
newsletter-ului vor fi utilizate exclusiv pentru acest scop și vor fi protejate
împotriva accesului neautorizat, pierderii sau alterării.
Datele personale colectate sunt stocate pe
servere securizate, iar Societatea implementează măsuri tehnice și
organizatorice adecvate pentru a asigura confidențialitatea și securitatea
acestora.
11. Utilizarea Adyen ca Furnizor de Servicii de Plată
Atunci când Clientul alege să efectueze
plata prin intermediul furnizorului de servicii de plată online Adyen, în
timpul procesului de comandă, datele de contact ale Clientului vor fi transmise
către Adyen împreună cu detaliile comenzii. Adyen este un serviciu oferit de
Adyen NV, cu sediul în 109 North Bridge Road #10-22 Funan, Singapore 179097.
Adyen furnizează servicii de plată online și acționează ca portal de plată și
furnizor de servicii de plată.
Datele cu caracter personal transmise
către Adyen sunt strict cele necesare pentru procesarea plății, iar această
transmitere este esențială pentru a finaliza comanda Clientului utilizând
metoda de plată selectată, în special pentru confirmarea identității acestuia.
Adyen poate transfera datele cu caracter
personal ale Clientului către agențiile de credit, în conformitate cu metoda de
plată selectată prin intermediul Adyen. Acest transfer de date este utilizat
pentru a verifica identitatea și bonitatea Clientului în legătură cu comanda
plasată. Informații detaliate despre agențiile de credit implicate de Adyen și
despre datele colectate, procesate, stocate și transmise pot fi găsite în
Declarația de confidențialitate a Adyen, disponibilă la: Politica de
confidențialitate - Adyen.
Alți Furnizori de Servicii
În unele cazuri, Societatea utilizează
furnizori externi de servicii pentru a analiza, optimiza și asigura
funcționarea economică a site-ului și a serviciilor oferite. Acest lucru se
face în conformitate cu interesul legitim al Societății. În acest context,
furnizorii terți de servicii pot prelucra adresele IP ale utilizatorilor,
deoarece fără aceste adrese IP nu ar putea trimite conținutul către browserul
utilizatorilor. Prin urmare, adresa IP este necesară pentru prezentarea
conținutului online.
Furnizorii terți pot utiliza și tehnologia
„pixel tags” (grafice invizibile, cunoscute și sub denumirea de „web beacons”),
în scopuri statistice sau de marketing. „Pixel tags” pot fi utilizate pentru a
evalua informații precum traficul de vizitatori pe paginile site-ului. De
asemenea, informațiile pseudonimizate pot fi stocate în cookie-uri pe
dispozitivul utilizatorului și pot include informații tehnice similare cu cele
stocate în fișierele jurnal.
În cazul în care datele personale ale
Clientului vor fi utilizate în alte scopuri decât cele specificate, Societatea
va informa Clientul în prealabil și va utiliza datele respective numai cu
consimțământul explicit al Clientului.
Securitatea Datelor pentru Plăți
Societatea se angajează să protejeze
datele cu caracter personal ale Clientului în timpul procesării plăților. Toate
datele financiare sunt transmise prin canale securizate și criptate, utilizând
tehnologii de securitate avansate. Societatea nu stochează pe serverele sale
informații sensibile, cum ar fi datele cardului de credit, acestea fiind
prelucrate direct de furnizorul de servicii de plată (de exemplu, Adyen).
Clientul este încurajat să își protejeze
datele de acces și să se asigure că utilizează metode de plată sigure. În cazul
în care suspectează o activitate frauduloasă sau o utilizare neautorizată a
datelor sale financiare, Clientul trebuie să contacteze imediat Societatea și
furnizorul de servicii de plată.
12. WEB2SMS
Pentru comunicările de marketing (promotionale), Aosom utilizează platforma Web2SMS.ro care este
administrată de către WEB2SMS S.R.L., cu sediul în București, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK,
Cladireanr. 24, Etaj 4, Camera 4B, Sector 2, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/12723/2020, cod unic de
înregistrare 43128888, („WEB2SMS”). Reglementarile privind protectia datelor ale furnizorului de servicii de marketing
prin SMS pot fi consultate aici: WEB2SMS
13. Modificări ale Politicii de Confidențialitate
Societatea își rezervă dreptul de a modifica această Politică de
Confidențialitate în orice moment. Modificările vor fi publicate pe site-ul nostru și vor intra în vigoare la data
publicării. Clientul este încurajat să revizuiască periodic această politică pentru a fi la curent cu modul în care
protejăm datele sale personale.