<span style="text-wrap:wrap;">*Cyber Monday: Prețuri speciale +10% EXTRA la comenzile de peste 599 lei | Cod: CYBER10</span>
Alege locatia de livrare
Optiunile si termenul de livrare pot varia in functie de locatie
+ Adauga o adresa noua
Adauga codul postal
Livrarea la
Cosul meu
Subtotal:
Politica de confidentialitate

1. Informații despre Societate

Această Politică de Confidențialitate descrie modul în care AOSOM (denumită în continuare "Societatea") colectează, utilizează și protejează datele cu caracter personal ale utilizatorilor site-ului www.aosom.ro.

Societatea, Aosom Italy S.R.L., cu sediul în Centro Direzionale Milanofiori Strada 1 Palazzo F120057 Assago (MI) Italia, Tel: +40 312294730, e-mail: clienti@aosom.ro acționează în calitate de operator de date cu caracter personal în conformitate cu legislația în vigoare, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 (denumit în continuare "GDPR").

Pentru întrebări suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, ne puteți contacta la clienti@aosom.ro.

2. Categorii de Date cu Caracter Personal Prelucrate

a) Date de identificare: Societatea colectează și prelucrează numele, prenumele, adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail și numărul de telefon ale Clientului. Aceste date sunt esențiale pentru realizarea tranzacțiilor și pentru comunicarea eficientă cu Clientul.

b) Date financiare: Informațiile legate de plăți, cum ar fi numărul contului bancar, sunt prelucrate pentru a asigura procesarea corectă a tranzacțiilor și pentru a gestiona eventualele restituiri sau dispute legate de plăți.

c) Date tehnice: Adresa IP, tipul de browser, setările privind locația și ora, informații despre dispozitiv, precum și cookie-uri sunt colectate pentru a îmbunătăți funcționalitatea site-ului și pentru a asigura securitatea acestuia.

d) Date de marketing: Datele referitoare la preferințele Clientului pentru primirea materialelor promoționale și participarea la campanii de marketing sunt colectate doar pe baza consimțământului explicit al Clientului.

3. Scopurile și Temeiurile Prelucrării

Executarea contractului: Datele personale sunt necesare pentru încheierea și executarea contractului de vânzare la distanță, gestionarea comenzilor și livrărilor, precum și pentru oferirea de suport clienților. Prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 lit. b din GDPR.

Îndeplinirea obligațiilor legale: Societatea prelucrează datele pentru a respecta obligațiile fiscale, contabile și de arhivare, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. c din GDPR.

Interesele legitime: Datele pot fi prelucrate pentru analiza traficului pe site, prevenirea fraudelor și protejarea intereselor Societății. Această prelucrare se bazează pe art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR.

Marketing și publicitate: Cu consimțământul Clientului, Societatea poate prelucra datele pentru a trimite oferte și comunicări comerciale, în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR.

4. Destinatarii Datelor cu Caracter Personal

Societatea poate dezvălui datele personale ale Clientului către terți în măsura în care acest lucru este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale sau legale. Dezvăluirea acestor date se realizează în principal către furnizorii de servicii implicați în procesul de plată, livrare, marketing și alte servicii auxiliare esențiale pentru funcționarea eficientă a site-ului și a serviciilor oferite.

Acești terți pot include:

  • Furnizorii de servicii de plată (de exemplu, Adyen) pentru procesarea tranzacțiilor financiare.
  • Furnizorii de servicii de livrare pentru expedierea produselor.
  • Furnizorii de servicii IT pentru gestionarea și securizarea datelor.
  • Agențiile de credit pentru verificarea bonității Clientului, atunci când este necesar.
  • Furnizorii de servicii de marketing și publicitate pentru optimizarea și personalizarea campaniilor publicitare.

Furnizorii de servicii terți care prelucrează datele personale în numele Societății sunt supuși obligațiilor contractuale stricte de confidențialitate și protecție a datelor, conform legislației aplicabile privind protecția datelor. Societatea depune toate eforturile pentru a se asigura că acești furnizori respectă standardele legale de protecție a datelor în jurisdicția relevantă.

De asemenea, Societatea poate dezvălui datele personale ale Clientului către terți în cazuri excepționale, cum ar fi pentru îndeplinirea unei obligații legale sau pentru apărarea drepturilor și intereselor sale legitime în instanță.

În toate cazurile, dezvăluirea datelor către terți se va face numai în conformitate cu scopurile legitime, legale și necesare, așa cum sunt prevăzute în prezenta Politică de Confidențialitate.

4.1. Google

Ca parte a intereselor noastre legitime in ceea ce priveste analiza, optimizarea si functionarea economica a ofertei noastre online, folosim serviciile Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA, ("Google").

a. Google Analytics

Acest site utilizeaza Google Analytics ca serviciu de analiza web. Google Analytics utilizeaza "cookie-uri", care sunt fisiere text plasate pe computerul dumneavoastra, pentru a ajuta site-ul web sa analizeze modul in care utilizatorii utilizeaza site-ul. Informatiile generate de cookie despre utilizarea de catre dvs. a acestui site web (inclusiv adresa dvs. IP) sunt transmise catre un server Google din SUA si stocate acolo.

Dorim sa subliniem faptul ca acest site utilizeaza Google Analytics cu extensia "_anonymizeIp()" si, prin urmare, adresele IP ale Google din statele membre ale Uniunii Europene sau din alte state contractante ale Acordului privind Spatiul Economic European sunt prescurtate inainte de transfer, pentru a exclude o referinta personala directa. Doar in cazuri exceptionale, adresa IP completa va fi transmisa unui server Google din SUA si va fi prescurtata acolo.

In numele furnizorului, Google va utiliza aceste informatii pentru a evalua utilizarea de catre dvs. a site-ului web, pentru a elabora rapoarte privind activitatea site-ului web pentru operatorii site-ului web si pentru a furniza alte servicii legate de activitatea site-ului web si de utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informatii catre terti daca acest lucru este impus de lege sau daca tertii prelucreaza aceste date in numele Google. In niciun caz Google nu va asocia adresa dumneavoastra IP cu alte date Google. Puteti impiedica instalarea cookie-urilor prin setarea corespunzatoare a software-ului de browser; cu toate acestea, dorim sa va atragem atentia ca, in acest caz, este posibil sa nu puteti utiliza toate functiile acestui site web in intreaga lor amploare.

Scopul si domeniul de aplicare al colectarii datelor, precum si prelucrarea si utilizarea ulterioara a datelor de catre Google, precum si drepturile dvs. in aceasta privinta si optiunile de setare pentru protectia vietii dvs. private pot fi gasite in politica de confidentialitate a Google la https://policies.google.com/privacy?hl=ro&gl si in special pentru Google Analytics la https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=ro  si la https://support.google.com/analytics/answer/6004245?hl=ro.

Prin utilizarea acestui site web, sunteti de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastra de catre Google in modul si in scopurile mentionate mai sus.

Colectarea si stocarea datelor de catre Google pot fi contestate pentru dispozitivul respectiv in orice moment, cu efect pentru viitor, in legatura cu utilizarea de aici.

De asemenea, puteti impiedica colectarea de catre Google Analytics facand clic pe urmatorul link. Este setat un cookie de excludere care impiedica colectarea viitoare a datelor dvs. atunci cand vizitati acest site web cu acest dispozitiv: Dezactivati Google Analytics

Atentie: Nu va suparati: Daca stergeti cookie-urile, inseamna ca si cookie-ul de dezactivare va fi sters si trebuie sa fie din nou stocat de dvs.

b. Google AdWords si urmarirea conversiilor

Acest site utilizeaza "Google Adwords" si urmarirea conversiilor ca parte a Google Adwords. Atunci cand faceti clic pe un anunt plasat de Google, sunt setate asa-numitele "cookie-uri", fisiere text care sunt stocate pe computerul dvs. Cookie-urile isi pierd valabilitatea dupa 30 de zile si nu sunt utilizate pentru identificarea personala. Acest lucru ne permite, atat noua, cat si celor de la Google, sa recunoastem ca utilizatorul a facut clic pe anunt si a fost redirectionat catre aceasta pagina. Cookie-urile de conversie sunt utilizate pentru a crea statistici de conversie pentru clientii AdWords. Acesti clienti primesc numarul total de utilizatori care au facut clic pe anuntul lor si au fost redirectionati catre o pagina cu o eticheta de urmarire a conversiilor. De asemenea, identificarea personala nu este posibila pentru acesti clienti. Va puteti opune utilizarii prin dezactivarea cookie-ului de urmarire Google in browserul dumneavoastra de internet. In acest caz, nu veti fi inclus in statisticile de urmarire a conversiilor. Informatii suplimentare despre politica de confidentialitate Google pot fi gasite la urmatoarea adresa de internet: https://policies.google.com/privacy?hl=ro&gl.

c. Utilizarea functiei de remarketing sau a functiei "grupuri tinta similare" a Google Inc.

Furnizorul utilizeaza functia de remarketing sau "grupuri tinta similare" a Google Inc. ("Google") pe site-ul web. Prin intermediul acestei functii, furnizorul poate viza vizitatorii site-ului web cu publicitate prin plasarea de anunturi publicitare personalizate, bazate pe interese, pentru vizitatorii site-ului web al furnizorului atunci cand acestia viziteaza alte site-uri web din reteaua Google Display Network. Pentru a efectua analiza utilizarii site-ului web, care sta la baza crearii anunturilor publicitare bazate pe interese, Google utilizeaza asa-numitele cookie-uri. In acest scop, Google stocheaza un mic fisier cu o secventa de numere in browserele vizitatorilor site-ului web. Acest numar este utilizat pentru a inregistra vizitele pe site-ul web, precum si date anonime despre utilizarea site-ului web. Nu se stocheaza date personale ale vizitatorilor site-ului web. Daca vizitati ulterior un alt site web din reteaua Google Display Network, vi se vor afisa reclame care au mari sanse sa tina cont de zonele de produse si informatii accesate anterior. Puteti dezactiva permanent utilizarea cookie-urilor de catre Google urmand urmatorul link si descarcand si instaland plug-in-ul furnizat acolo: https://www.google.com/settings/ads/plugin. Alternativ, puteti dezactiva utilizarea modulelor cookie de catre furnizorii terti accesand pagina de dezactivare a Network Advertising Initiative la adresa http://www.networkadvertising.org/choices/  si implementand informatiile suplimentare privind dezactivarea mentionate acolo. Informatii suplimentare despre Google Remarketing si politica de confidentialitate a Google pot fi gasite la: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=ro .

d.  Inregistrarea la Google

Pe site-ul nostru web, va puteti autentifica pentru a crea un cont de client sau pentru a va inregistra ca parte a asa-numitei tehnologii de autentificare unica, daca aveti un profil Google+.

Atunci cand se utilizeaza aceasta inregistrare, primim de la Google+, in functie de setarile personale de confidentialitate de la Google+, informatiile generale si accesibile publicului stocate in profilul dvs. Aceste informatii includ ID-ul de utilizator, numele, poza de profil, varsta si sexul. Datele transmise de Google+ vor fi stocate si prelucrate de noi pentru crearea unui cont de utilizator cu datele necesare, daca acestea au fost aprobate de dvs. la Google+. Invers, datele pot fi transmise de noi catre profilul dvs. de Google+, care pot fi informatii despre comportamentul dvs. de navigare sau de cumparare. La utilizarea acestuia, veti fi de asemenea informat cu privire la schimbul de date la Google+ si veti avea, de asemenea, posibilitatea de a va da acordul expres pentru accesul la datele dumneavoastra de utilizator Google+, precum si de a consimti la publicarea de informatii si activitati in profilul dumneavoastra Google+. Acest consimtamant poate fi revocat in orice moment prin trimiterea unui mesaj la optiunea de contact descrisa mai jos.

Scopul si domeniul de aplicare al colectarii datelor, precum si prelucrarea si utilizarea ulterioara a datelor de catre Google+, precum si drepturile dvs. in aceasta privinta si optiunile de setare pentru protectia confidentialitatii dvs. pot fi gasite in informatiile privind protectia datelor de la Google+: https://policies.google.com/privacy?hl=ro&gl .

Conditiile de utilizare pentru utilizarea "Google+ Sign-In" sau "Inregistrare cu Google" pot fi consultate aici: https://policies.google.com/terms?hl=ro&gl .

Daca nu doriti ca Google+ sa asocieze datele colectate prin intermediul site-ului nostru web direct cu profilul dvs. de Google+, trebuie sa va deconectati de la Google+ inainte de a vizita site-ul nostru web.

De asemenea, puteti impiedica complet incarcarea plugin-urilor Google+ cu ajutorul unor add-on-uri pentru browserul dumneavoastra.

4.2. Facebook

Ca parte a intereselor noastre legitime in ceea ce priveste analiza, optimizarea si functionarea economica a ofertei noastre online, folosim serviciile retelei sociale facebook.com, care este operata de Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlanda ("Facebook").

Facebook Connect

Facebook Connect este o oferta a Facebook, Inc. Utilizarea Facebook Connect este supusa Politicii de confidentialitate si Termenilor de utilizare Facebook. La utilizarea Facebook Connect, datele de profil Facebook si datele publice de pe Facebook din profilul dvs. sunt transmise catre site-ul nostru web. In schimb, datele de pe site-ul nostru web pot fi transferate si pe profilul dvs. de Facebook. Datele dumneavoastra transmise vor fi stocate si prelucrate de noi in scopul inregistrarii pe site-ul nostru.

Prin inregistrarea pe site-ul nostru web prin intermediul Facebook Connect, sunteti de acord cu transferul datelor de profil de pe profilul dvs. de Facebook catre noi si cu transferul de date pentru utilizarea noastra catre Facebook.

4.3. Criteo

Site-ul nostru web contine reclame ale tertilor furnizate de Criteo SA, 32 Rue Blanche, 75009 Paris, Franta. Scopul serviciului este acela de a atrage atentia utilizatorilor nostri asupra continutului suplimentar care este legat tematic de continutul vizualizat de acestia. Din punct de vedere tehnologic continutul afisat este controlat si livrat doar de Criteo. Daca utilizatorul nu a refuzat anterior, selectia reclamelor afisate se va face si pe baza continutului pe care utilizatorul l-a vizualizat pe site-ul respectiv in prezent si in trecutul recent. Potrivit Criteo, acesta colecteaza doar date anonime.

Aosom publica, de asemenea, reclame pe site-uri web ale tertilor si prin Criteo pentru a se adresa eventualilor clienti Aosom. In acest caz, persoana clientului nu este identificata, ci doar clientul in regim anonim. Acest lucru se realizeaza pe diferite dispozitive ale clientului prin intermediul unei adrese de e-mail criptate (nedecriptabile). Perioada de stocare a cookie-ului este de 180 de zile. Informatii suplimentare: https://www.criteo.com/privacy/how-criteo-services-work-across-environments/.

Criteo, in calitate de entitate responsabila, informeaza despre colectarea si utilizarea altor date in reglementarile sale privind protectia datelor la https://www.criteo.com/privacy/.

4.4 Connectif

Connectif este o platforma de distribuire a newsletterelor a CONNECTIF ARTIFICIAL INTELLIGENCE, S.L. Campus Universitario Espinardo, 7 Edif. CEEIM, Modulo 1, 30100, Murcia, Spania. Reglementarile privind protectia datelor ale furnizorului de servicii de marketing prin e-mail pot fi consultate aici: https://connectif.ai/en/privacy-policy/.

5. Durata Stocării Datelor

Datele sunt păstrate pe durata necesară pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, dar nu mai mult de 5 ani de la încheierea contractului, cu excepția cazurilor în care legea impune o durată mai lungă.

Datele utilizate pentru marketing sunt păstrate până la retragerea consimțământului Clientului sau până la îndeplinirea scopului pentru care au fost colectate.

6. Securitatea Datelor

Societatea implementează măsuri tehnice și organizatorice pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva accesului neautorizat, distrugerii, pierderii sau alterării.

Accesul la datele personale este restricționat doar la angajații și partenerii care au nevoie de aceste informații pentru a îndeplini sarcinile specifice.

În cazul unui incident de securitate, Societatea va lua măsurile necesare pentru a remedia problema și va informa Clientul și autoritățile competente, conform cerințelor GDPR.

7. Drepturile Clientului

a) Dreptul de acces: Clientul are dreptul de a obține confirmarea dacă datele sale personale sunt prelucrate de Societate și de a solicita o copie a acestor date, precum și informații despre modul în care sunt utilizate.

b) Dreptul la rectificare: Clientul are dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete.

c) Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”): Clientul poate solicita ștergerea datelor personale în anumite circumstanțe, cum ar fi atunci când datele nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau dacă și-a retras consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea.

d) Dreptul la restricționarea prelucrării: Clientul poate solicita restricționarea prelucrării datelor sale în anumite cazuri, cum ar fi contestarea exactității datelor sau atunci când prelucrarea este ilegală, dar Clientul nu dorește ștergerea datelor.

e) Dreptul la portabilitatea datelor: Clientul are dreptul de a primi datele personale pe care le-a furnizat într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, și de a solicita ca aceste date să fie transferate direct către un alt operator, acolo unde este fezabil din punct de vedere tehnic.

f) Dreptul de a se opune prelucrării: Clientul se poate opune prelucrării datelor sale personale în cazurile în care prelucrarea se bazează pe interesele legitime ale Societății sau pe îndeplinirea unei sarcini de interes public. De asemenea, Clientul se poate opune prelucrării datelor sale în scopuri de marketing direct.

g) Dreptul de a retrage consimțământul: În orice moment, Clientul își poate retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor personale, fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înainte de retragerea acestuia.

h) Dreptul de a depune o plângere: Clientul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) dacă consideră că drepturile sale în ceea ce privește protecția datelor au fost încălcate.

8. Fișiere Jurnal și Servicii de Găzduire

În cadrul administrării site-ului și asigurării securității acestuia, Societatea utilizează fișiere jurnal (logfiles) și servicii de găzduire. Aceste activități sunt realizate în baza interesului legitim al Societății pentru analiză, monitorizare și securitatea cibernetică.

Fișiere Jurnal

Serverele Societății colectează automat și stochează în fișiere jurnal următoarele date transmise de browserul utilizatorului:

  • Limba și versiunea software-ului browserului utilizat.
  • Sistemul de operare utilizat și interfața acestuia.
  • URL-ul de referință (pagina vizitată anterior).
  • Numele gazdei computerului care accesează site-ul (adresa IP).
  • Data și ora solicitării către server.
  • Diferența de fus orar față de Greenwich Mean Time (GMT).
  • Conținutul cererii (pagina specifică accesată).
  • Cantitatea de date transferate.
  • Starea accesului/codul de stare HTTP.

Aceste date sunt colectate exclusiv în scopuri statistice și pentru îmbunătățirea securității site-ului. În mod normal, Societatea nu poate atribui aceste date unei anumite persoane. Datele din fișierele jurnal nu sunt combinate cu alte surse de date. De asemenea, aceste date sunt șterse după o evaluare statistică, în termen de 7 zile, cu excepția cazului în care stocarea ulterioară este necesară în scopuri probatorii, caz în care vor fi păstrate până la clarificarea definitivă a incidentului.

Servicii de Găzduire

Pentru a asigura funcționarea corespunzătoare a site-ului și pentru a furniza servicii de infrastructură și platformă, Societatea utilizează servicii de găzduire oferite de terți. Aceste servicii includ furnizarea de capacitate de calcul, spațiu de stocare, servicii de baze de date, servicii de securitate și întreținere tehnică.

În cadrul acestor servicii, Societatea sau furnizorul său de servicii de găzduire prelucrează următoarele categorii de date:

  • Date de inventar (de exemplu, nume, adrese).
  • Date de contact (de exemplu, adrese de e-mail, numere de telefon).
  • Date de conținut (de exemplu, intrări textuale, fotografii, videoclipuri).
  • Date contractuale (de exemplu, detalii despre contracte și tranzacții).
  • Date de utilizare (de exemplu, pagini vizitate, interese privind produsele).
  • Meta-date și date de comunicare (de exemplu, informații despre dispozitiv, adrese IP).

Prelucrarea acestor date se realizează în conformitate cu interesul legitim al Societății pentru furnizarea eficientă și sigură a serviciilor online oferite prin intermediul site-ului.

9. Gestionarea Solicitărilor și Comunicarea cu Clientul

Atunci când Clientul contactează Societatea prin e-mail sau prin intermediul formularului de contact disponibil pe site, datele personale furnizate vor fi stocate de către Societate pentru a permite un răspuns adecvat la solicitările transmise.

În principiu, datele Clientului nu vor fi transferate către terți, cu excepția situațiilor în care reglementările legale aplicabile în materie de protecție a datelor justifică un astfel de transfer sau în care Societatea este obligată prin lege să efectueze un astfel de transfer.

Clientul are dreptul de a-și revoca consimțământul pentru prelucrarea datelor personale în orice moment, cu efect pentru viitor. În cazul în care consimțământul este revocat, datele personale ale Clientului vor fi șterse imediat. În absența revocării, datele vor fi șterse atunci când solicitarea Clientului a fost procesată integral sau când scopul pentru care datele au fost stocate nu mai subzistă.

Clientul are dreptul de a solicita în orice moment informații despre datele personale stocate în legătură cu acesta.

În cazul în care Clientul are orice îngrijorare cu privire la confidențialitatea datelor sale în relația cu Societatea, este invitat să trimită un e-mail la Serviciul Clienți la adresa: clienti@aosom.ro, cu o descriere detaliată a problemei. Societatea va depune toate eforturile pentru a soluționa orice astfel de preocupare. De asemenea, ofițerul responsabil cu securitatea datelor poate fi contactat la informațiile de contact furnizate în secțiunea relevantă (Telefon: +40 312294730 / E-mail: clienti@aosom.ro).

10. Newsletter

Pentru a primi newsletter-ul oferit de Societate prin intermediul site-ului, Clientul este obligat să furnizeze o adresă de e-mail validă. Această adresă de e-mail este necesară pentru a permite Societății să verifice dacă Clientul este titularul adresei furnizate sau dacă titularul a consimțit să primească newsletter-ul.

După furnizarea adresei de e-mail, Societatea va trimite un e-mail de confirmare la adresa specificată, prin care Clientul va fi invitat să confirme dorința de a primi newsletter-ul. Dacă această confirmare nu este furnizată în termen de 24 de ore, datele referitoare la trimiterea newsletter-ului vor fi șterse automat. În cazul în care Clientul confirmă dorința de a primi newsletter-ul, adresa de e-mail va fi stocată până la momentul dezabonării.

Newsletterele sunt trimise numai pe baza consimțământului explicit al Clientului sau în conformitate cu prevederile legale aplicabile.

Datele personale ale Clientului colectate în scopul trimiterii newsletter-ului nu vor fi transmise unor terțe părți, cu excepția cazului în care acest lucru este necesar pentru furnizarea serviciului sau este impus prin lege.

Clientul își poate revoca în orice moment consimțământul pentru stocarea datelor și utilizarea acestora pentru trimiterea newsletter-ului. Un link pentru dezabonare este inclus la sfârșitul fiecărui newsletter. În cazul în care Clientul s-a înregistrat exclusiv pentru newsletter și ulterior decide să anuleze această înregistrare, datele sale personale vor fi șterse în mod corespunzător.

Societatea colaborează cu un furnizor de servicii de expediere pentru trimiterea newsletter-elor. Potrivit informațiilor furnizate de acest furnizor, datele personale ale destinatarilor pot fi utilizate sub formă pseudonimizată (fără atribuirea directă unui utilizator specific) pentru optimizarea sau îmbunătățirea serviciilor furnizorului, cum ar fi optimizarea tehnică a expedierii și prezentării newsletter-ului sau în scopuri statistice, pentru a determina de unde provin destinatarii. Cu toate acestea, furnizorul de servicii de expediere nu va utiliza datele destinatarilor newsletter-ului în scopuri proprii de marketing direct și nu le va transmite unor terțe părți.

Datele colectate în scopul trimiterii newsletter-ului vor fi utilizate exclusiv pentru acest scop și vor fi protejate împotriva accesului neautorizat, pierderii sau alterării.

Datele personale colectate sunt stocate pe servere securizate, iar Societatea implementează măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura confidențialitatea și securitatea acestora.

11. Utilizarea Adyen ca Furnizor de Servicii de Plată

Atunci când Clientul alege să efectueze plata prin intermediul furnizorului de servicii de plată online Adyen, în timpul procesului de comandă, datele de contact ale Clientului vor fi transmise către Adyen împreună cu detaliile comenzii. Adyen este un serviciu oferit de Adyen NV, cu sediul în 109 North Bridge Road #10-22 Funan, Singapore 179097. Adyen furnizează servicii de plată online și acționează ca portal de plată și furnizor de servicii de plată.

Datele cu caracter personal transmise către Adyen sunt strict cele necesare pentru procesarea plății, iar această transmitere este esențială pentru a finaliza comanda Clientului utilizând metoda de plată selectată, în special pentru confirmarea identității acestuia.

Adyen poate transfera datele cu caracter personal ale Clientului către agențiile de credit, în conformitate cu metoda de plată selectată prin intermediul Adyen. Acest transfer de date este utilizat pentru a verifica identitatea și bonitatea Clientului în legătură cu comanda plasată. Informații detaliate despre agențiile de credit implicate de Adyen și despre datele colectate, procesate, stocate și transmise pot fi găsite în Declarația de confidențialitate a Adyen, disponibilă la: Politica de confidențialitate - Adyen.

Alți Furnizori de Servicii

În unele cazuri, Societatea utilizează furnizori externi de servicii pentru a analiza, optimiza și asigura funcționarea economică a site-ului și a serviciilor oferite. Acest lucru se face în conformitate cu interesul legitim al Societății. În acest context, furnizorii terți de servicii pot prelucra adresele IP ale utilizatorilor, deoarece fără aceste adrese IP nu ar putea trimite conținutul către browserul utilizatorilor. Prin urmare, adresa IP este necesară pentru prezentarea conținutului online.

Furnizorii terți pot utiliza și tehnologia „pixel tags” (grafice invizibile, cunoscute și sub denumirea de „web beacons”), în scopuri statistice sau de marketing. „Pixel tags” pot fi utilizate pentru a evalua informații precum traficul de vizitatori pe paginile site-ului. De asemenea, informațiile pseudonimizate pot fi stocate în cookie-uri pe dispozitivul utilizatorului și pot include informații tehnice similare cu cele stocate în fișierele jurnal.

În cazul în care datele personale ale Clientului vor fi utilizate în alte scopuri decât cele specificate, Societatea va informa Clientul în prealabil și va utiliza datele respective numai cu consimțământul explicit al Clientului.

Securitatea Datelor pentru Plăți

Societatea se angajează să protejeze datele cu caracter personal ale Clientului în timpul procesării plăților. Toate datele financiare sunt transmise prin canale securizate și criptate, utilizând tehnologii de securitate avansate. Societatea nu stochează pe serverele sale informații sensibile, cum ar fi datele cardului de credit, acestea fiind prelucrate direct de furnizorul de servicii de plată (de exemplu, Adyen).

Clientul este încurajat să își protejeze datele de acces și să se asigure că utilizează metode de plată sigure. În cazul în care suspectează o activitate frauduloasă sau o utilizare neautorizată a datelor sale financiare, Clientul trebuie să contacteze imediat Societatea și furnizorul de servicii de plată.

12. WEB2SMS

Pentru comunicarile de marketing (promotionale), Aosom utilizeaza platforma Web2SMS.ro care este administrata de către WEB2SMS S.R.L., cu sediul în Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Cladireanr. 24, Etaj 4, Camera 4B, Sector 2, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/12723/2020, cod unic de înregistrare 43128888, („WEB2SMS”). Reglementarile privind protectia datelor ale furnizorului de servicii de marketing prin SMS pot fi consultate aici: WEB2SMS

13. Modificări ale Politicii de Confidențialitate

Societatea își rezervă dreptul de a modifica această Politică de Confidențialitate în orice moment. Modificările vor fi publicate pe site-ul nostru și vor intra în vigoare la data publicării. Clientul este încurajat să revizuiască periodic această politică pentru a fi la curent cu modul în care protejăm datele sale personale.