Comenzile refuzate la primire si care se intorc inapoi in depozitul de destinatie, vor fi rambursate in momentul receptionarii comenzii. Vom restitui costul total al produsului la confirmarea receptionarii lui in depozitul nostru.
Te informam faptul ca retururile sunt acceptate in orice cutie acceptabila de curier, sa aiba toate componentele si sa fie dezasamblate. Unele produse care au fost utilizate (de exemplu, un blender sau o masina de tuns pentru animale de companie etc.) nu sunt incluse prin lege in produsele eligibile care beneficiaza de dreptul de retur.
In cazurile in care motivul pentru care doriti sa returnati produsul tine de eventuale defecte de fabricatie, noi ne asumam responsabilitatea de a-l inlocui cu un nou produs sau de a va returna toti banii.
*Ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor fragile si care au ajuns deteriorate in urma transportului. In schimb, vom proceda cu restituirea sumei achitate.
** Ne rezervam dreptul de a nu accepta in retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizare si/sau cele care prezinta urme vizibile de uzura, folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri si/sau cele carora le lipsesc accesoriile.
- Prin Email;
- Prin Formularul de Contact.
Informatii privind restituirea banilor
In cazul achizitiilor
facute cu plata online, suma va fi restituita pe contul folosit la plasarea
comenzii.
Daca metoda de plata selectata
a fost transfer bancar sau plata la livrare, vom restitui suma achitata pe contul
indicat de dvs. in momentul in care primiti instructiunile de retur.
In cazul in care, ai ales optiunea
de plata in rate Mokka, rambursarea se va face direct din platforma partenerului
nostru.
Returnarea contravalorii produsului se face atunci cand receptionam returul in depozitul nostru. In cazul in care nu ai primit nici un e-mail in 14 zile de la returnarea acestuia, ne poti contacta pentru mai multe detalii la adresa noastra de e-mail clienti@aosom.ro.
In cazul primirii produsului neconform sau defect, clientul are dreptul de a restabili conformitatea acestuia fara taxe suplimentare. Se poate exercita acest drept pe toata durata garantiei. Defectul sau neconformitatea trebuie sa fie semnalat companiei Aosom in termen de 60 de zile de la descoperirea acestuia.
In caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor, ne puteti semnala acest lucru nu mai tarziu de 8 zile de la data livrarii coletului. In lipsa unei informari in caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor in termenul mai sus mentionat, Aosom isi rezerva dreptul de a nu rambursa/inlocui produsul.